מוניות גדולות בינעירוניות

מוניות גדולות ומרווחות במחירים קטנים

מוניות ספיישל מירושלים לכל מקום בארץ

אצלנו במוניות מהדרין תמצאו מוניות פרימיום חדשות לכל הארץ ואת המחירים הטובים וההגונים לנסיעות שלכם כאשר תצטרכו מוניות לשדה התעופה או לכל יעד בארץ . אם אתם מחפשים מונית מירושלים לתל אביב או לנסיעה מירושלים לנתניה, הגעתם למקום הנכון. שירות אדיב ומקצועי סביב השעון במיוחד בשבילכם. פנו אלינו עבור מונית מירושלים לחיפה במחיר משתלם ובכל שעה. מונית מירושלים לבית שמש ב 150 ש”ח בלבד מכל שכונה בירושלים,מונית לרחובות, מונית לאשדוד, מונית לבאר שבע, מונית לנתניה, מונית לחולון, מונית לבת ים, מונית לחיפה, מונית לטבריה, מונית לאילת ועוד ערים וטיולים, הסעות לקברי צדיקים עם נהג צמוד. בתיאום מראש או זמינות מיידית.

התקשרו אלינו לקבלת מידע עבור שירותי המוניות שלנו. אנו נספק לכם את כל הנדרש עבור הנסיעה שלכם- בסבלנות, אדיבות מקצועיות. ניסיון רב , אנשים טובים ומקצועיים ושירות איכותי אשר יבטיח לכם ראש שקט ונסיעה בטוחה ומהנה. אנו בטוחים כי ברגע שתפנו אלינו , ותיסעו דרכינו , לא תתאכזבו.

מוניות מהדרין מירושלים לכל מקום בארץ בתנאים מיוחדים
אנו במונית של מהדרין מבטיחים כי תקבלו נהגים מקצועיים, יוצאי צבא, שומרי שבת ואחראיים, בעלי ניסיון רב והיכרות עם הדרכים. תוכלו להתייעץ עמם ולפנות בכל שאלה. כמו כן הנהגים מקדשים את ביטחון הנוסעים ומתחייבים לנהוג בבטיחות בכדי שהנסיעה מחוץ לעיר ובחזרה  תהיה שקטה ובטוחה. כלל המוניות מרווחות ונעימות עבור נוחיות מקסימלית לנוסעים. כלל הנהגים מחויבים בלוודא את ניקיון וסדר המונית מקצה לקצה. הניקיון נשמר לאורך כל היום מנסיעה לנסיעה לרווחת הנוסעים.

מוניות מירושלים לנסיעות וטיולים

מונית מהדרין במבצעים חסרי תקדים לחזרות מכל הארץ
אנו אחראים לפריסה ארצית רחבה עבור מוניות לירושלים מכל הארץ. שירותי הסעה רחבים מאזורי תל אביב, ראשון לציון, נתניה, כפר סבא, חולון, גבעתיים, רמת גן, נס ציונה, רעננה , הור השרון, פתח תקווה, הוד השרון, בני ברק, לוד, רמלה, אשדוד ראש העין, מודיעין , שוהם , בית שמש , ירושלים ועוד. שירות ברמת 24 שעות 6 ימים בשבוע לכל היעדים הרלוונטיים עבורכם. התקשרו על מנת לקבל הצעת מחיר מיידית בהתאם.

מוניות מהדרין, מונית מירושלים לכל מקום בארץ ולכל מטרה.
פנו אלינו לשירות מקצה לקצה, מוניות לנתב”ג – הגעה לטיסה שלכם בצורה בטוחה ואמינה. הסירו דאגה מליבכם בכל הקשור לנסיעה ועסקו אך ורק בטיסה שלכם. שירות מוניות אמין ומהיר במחיר הזול בארץ. הזמנת מונית דרך האתר או בטלפון בצורה ידידותית ופשוטה בהתאם להתקדמות הטכנולוגית. לחיצה פשוטה על הכפתור באתר וההזמנה מתבצעת.

אנו בעלי ניסיון רב בתחום ההיסעים, כולל שיתופי פעולה עם חברות ועסקים. לקוחות רבים אשר מביאים להם שירות בצורה חוזרת. חשוב מאוד לתזמן עד כמה שניתן מראש את המונית על מנת לצמצם סיכונים לאיחורים. אנו פתוחים לביקורת ולהשתפרות מתמדת, כך שכל נוסע יכול להרגיש חופשי להביע את דעתו.

הזמינו אצלנו
במוניות מהדרין מוניות בנעירוניות, אנו מבטיחים כי תהיו מרוצים מהשירות האדיב, הזמינות, המהירות והמחיר הזול. ניתן לבצע את ההזמנה דרך האתר

צי הרכבים שלנו

מוניות חדשות, גדולות ומרווחות Wi-Fi בכל רכב, ניקיון וחיטוי לפני כל נסיעה

אצלנו במוניות מהדרין הנוחות, הזמינות, האדיבות, הנקיון והשירות הם העיקר. ההנאה שלכם זו המומחיות שלנו. מוניות בינעירוניות מירושלים מזמינים רק ממוניות מהדרין.

מוניות מרצדס 6 מקומות

מוניות מותאמות לנסיעות ארוכות

מוניות חדשות ומפוארות

מוניות חדשות לנוחות מרבית

מוניות VIP - Vclass

מוניות משנת 2019 ומעלה

מוניות קיה אופטימה

שירות, ניקיון, בטיחות ובריאות מהמעלה הראשונה

מוניות מהדרין

תיירות פנים

שירותי מוניות לנסיעות תיירות למגוון רחב של איזורים בארץ.

יעדים אטרקטיביים בארץ:

יפו  |  ים המלח  |  כנרת  |  אילת  |  חיפה  |  מערת המכפלה  | 
קבר רחל  |  קברי צדיקים

תל אביב  |  הרצליה |  נתניה |  מצפה רמון  | 
עמק האלה  |  באר שבע

נגן וידאו

נהגים אדיבים ומנוסים

אנו בעלי ניסיון רב בתחום ההיסעים כולל שיתופי פעולה עם חברות ועסקים. לקוחות רבים אשר מביאים להם שירות בצורה חוזרת. חשוב מאוד לתזמן עד כמה שניתן מראש את המונית לנסיעה על מנת לצמצם סיכונים לאיחורים. אנו פתוחים לביקורת ולהשתפרות מתמדת, כך שכל נוסע יכול להרגיש חופשי להביע את דעתו.

מונית גדולה ומרווחת

מונית גדולה מירושלים לכל מקום בארץ ולכל מטרה. אנחנו מקפידים לשלוח מוניות גדולות לנסיעות בינעירוניות כאשר יש למעלה מנוסע אחד בכדי לספק את הנסיעה המרווחת ביותר והנעימה ביותר ללקוח.

יש לכם שאלה?

רוצים להזמין מונית גדולה? מחפשים מונית לנסיעה משפחתית? רוצים לדעת כמה זה עולה? רוצים לדעת מי הנהג? האן המחיר כולל מזוודות? מוזמנים לשאול אותנו בווטצאפ