מוניות לשדה התעופה

שירות פשוט, מהיר, ונח – מתחילים נסיעה בראש שקט

מונית לנתב"ג בלחיצת כפתור

הזמנת מונית מירושלים לנתב”ג בקלות, בנוחות ובמחיר מצויין

מוניות בירושלים
נגן וידאו

אנחנו במוניות מהדרין מספקים עבורך מונית לנתב”ג בכל שעה החל מ 200 ש”ח בלבד מכל שכונה מירושלים והסביבה.

מוניות לשדה התעופה רק עם מוניות מהדרין , אנחנו דואגים לך למונית ספיישל לנתב”ג במחירים זולים, נוחים והוגנים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע. שירות ההסעות שלנו אמין, זול ובטיחותי.

השירות שלנו מציע הזמנת מונית לשדה התעופה בקליק כבר בתכנון הטיסה, כך שאין צורך בשום דבר נוסף מצידך. אנחנו בודקים מול נתב”ג את שעת הנחיתה ומחכים לך ביציאה מהטרמינל לאיסוף חזרה הביתה בראש שקט.

אנחנו מתנהלים בשקיפות מלאה מול הלקוח. המחירים שלנו קבועים וכוללים את תהליך ההזמנה, הגעת המונית לאיסוף, המזוודות ומספר הנוסעים כבר בהצעת המחיר הראשונית. אין תוספת מחיר פתאומית או שינוי מפתיע שעלול לגרום ללקוח עוגמת נפש. אצלנו שירות הוא מעל הכל!

השירות הטוב ביותר
דורטה ברוך
אילת
כמו תמיד פשוט תענוג
מוניות מירושלים לנתב"ג
בוריס
רמת גן
החברה הטובה ביותר לנתב”ג אמינים ומדויקים תמיד-
אמילי מואטי
תל אביב
כל טיסה שלי לחו”ל, זה רק אתם. תמיד מגיעים בזמן, שירות מצויין.
אפרת
בית הלוי

מונית חדישה לנסיעה בטוחה, נוחה ומהירה

מחירון מוניות לנתב”ג
כמה עולה מונית לשדה התעופה?

ברוכים הבאים לאתר של מוניות לשדה התעופה !!! ריכזנו עבורכם מחירון עבור שירותי מוניות לנתב”ג מירושלים ללא תוספות פתאומיות ובמחירים משתלמים במיוחד.

לא משנה איזה סוג נסיעה במונית אתם מחפשים…? יש לנו הכל מהכל , מונית לשדה התעופה מירושלים, מונית מירושלים לנתבג מכל שכונה, מוניות מנתב”ג לירושלים, מוניות VIP, מוניות גדולות 6 מקומות, מוניות לימוזינה ומונית קטנה וחדשה.

נמל תעופה בן גוריון הוא אחד המקומות הנמרצים ביותר – במיוחד עם כמות האנשים שמגיעה לשם וחוזרת משם. מונית לנתב”ג או מנתב”ג חזרה לביתכם היא אחת הדרכים הפופולאריות שאנשים רבים משתמשים כדי להגיע אל שדה התעופה בן גוריון וחזרה משם.

רוצים לדעת כמה עולה נסיעה כזו ואיך משיגים נסיעה זולה? התקשרו וקבלו הצעת מחיר.

כאשר טסים לחוץ לארץ או חוזרים משם, תמיד יש דילמה – איך להגיע אל שדה התעופה ואיך לחזור משם. כמובן יש כמה דרכים, כמו רכבת, אוטובוסים, מוניות שירות, מוניות רגילות, ודרכים פרטיות יותר כגון הגעה עם רכב פרטי או כלי תחבורה אחר, או הסעה של חברים או קרובי משפחה.

השארת רכב פרטי בחנייה לא מתאימה לכל אחד, במיוחד לכאלו שטסים לזמן ממושך בחו”ל. נסיעה ברכבת לא תמיד נוחה ומשתלמת ולכן לא מעט אנשים בוחרים בדרך של מוניות פרטיות.

מונית מיוחדת (ספיישל) היא הדרך היקרה ביותר, בהשוואה לדרכים אחרות – בין אם חישוב לפי מונה או חישוב מיוחד ללא מונה ומגיעה למאות שקלים ולעיתים אף לאלפי שקלים וזאת רק לכיוון אחד (הלוך או חזור) כמובן.

ממה מורכב מחיר נסיעה של מונית לנתבג או מנתבג וחזרה?
אופן חישוב המחירים של מוניות בישראל (לרבות מוניות שירות) בכלל, ומחיר נסיעה לשדה תעופה ובחזרה משדה התעופה בפרט, נקבע על ידי צו ייעודי לכך. המחירים מפוקחים על ידי משרד התחבורה.

אצלנו במוניות מהדרין המחירים קבועים וזולים בכ 25% בממוצע מתעריף משרד התחבורה מוניות לשדה התעופה מזמינים רק ממוניות מהדרין ירושלים.